جشن بزرگ دختران فاطمی در دانشکده افسری امام علی( ع)

جشن بزرگ دختران فاطمی در دانشکده افسری امام علی( ع) به همت شهرداری تهران برگزار شد.

 به گزارش شهر، جشن دختران فاطمی به میزبانی دانشکده افسری امام علی(ع) به همت اداره آموزش و پرورش منطقه۱۱ و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ در فضای باز این دانشکده با حضور هزار دانش آموز نوجوان دختر برگزار شد.

 در این جشن که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ ضمن تبریک به مناسبت ایام به دختران جوان حاضر در این اجتماع گفت: دانشکده افسری امام علی(ع) قدمگاه ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای و شهدای گرانقدرو والامقام است. شهدایی که تصاویرشان بر دیواره دانشگاه افسری است به همه ما درس ایستادگی و از جان گذشتگی برای عزت و ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

سید محمد موسوی گفت: در دهه کرامت گردهم آمدیم تا برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی عهد ببندیم.

وی گفت: رمز موفقیت دختران جوان برای آینده این کشور، تکیه بر دانش، مهارت و علم آموزی است و از شما جوانان می خواهم که برای پیشرفت کشور به تحصیل و تحقیق بپردازید و از کرامات حضرت معصومه(س) درس آموزی کنید.

 شهردار منطقه ۱۱ تهران بیان داشت: مدیریت شهری پشتیبان و حامی نسل جوان و انقلابی است و ما برای تحقق موفقیت شما جوان ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

در ادامه این برنامه، سرود گروهی سلام فرمانده با همراهی دختران فاطمی اجرا شد و دختران نوجوان منطقه۱۱ با ارمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، ادای احترام به شهدای دانشکده افسری امام علی(ع) اجرای سرود های انقلابی، اجرای نمایش، نقاره زنی توسط خادمین حرم مطهر رضوی، اجرای مارش نظامی، اهدای جوایز و سخنرانی های انگیزشی و آموزشی از دیگر برنامه های اجرا شده در همایش دختران فاطمی منطقه۱۱ بود که در دانشکده افسری امام علی(ع) برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 22537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =