اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بی‌پاسخ نخواهد بود/غربی‌ها با نام آزادی به مقدسات مسلمانان بی‌احترامی می‌کنند

شهردار تهران گفت: سردمداران غربی با نام آزادی به مقدسات مسلمانان بی‌احترامی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه اجتماع بزرگ دوستداران امام رضا(ع) که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: حضور گسترده مردم در این اجتماع بزرگ که با شور و نشاط همراه بود، پاسخ محکمی به اهانت سردمداران غربی به مقدسات مسلمانان است.

وی افزود: آنها بیچارگانی هستند که از محبت اهل بیت محروم هستند و آنچه دارند، علاقه به شیطان است. به طوری‌که علاقه خود را در فیلم عنکبوت مقدس نشان دادند و قصد تعرض به ساحت مقدس حریم رضوی و بی حرمتی داشتند که بخش کوچکی از پاسخ ملت ایران به آنان در این گردهمایی کاملا مشخص است.

شهردار تهران با بیان اینکه محبت امام رضا (ع) دل های همه ملت ایران را پر کرده و این عشق و علاقه ادامه دار خواهد بود، ادامه داد: حضور و استقبال مردم در این گردهمایی یک افتخار بزرگ بود. البته از قبل نیز این حضور را با توجه به شناختی که از مردم عزیزمان و مردم تهران داریم، پیش بینی می کردیم. اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) بی پاسخ نخواهد بود و پیشتازی مردم عزیز تهران برای حضور در این گردهمایی نشان داد که تا ابد دوستدار اهل بیت خواهند بود.

وی  با اشاره به اینکه مشکل سردرمداران غربی  دو گانگی مشخصی است، بیان کرد: در این دوگانگی داعیه آزادی دارند و این آزادی را با اهانت به مقدسات مسلمانان نشان می دهند اما برای خود بت هایی ساخته اند که هیچ کسی نباید به آن ورود پیدا کند.

زاکانی با بیان اینکه غرب درگیر پارادوکس های زیادی شده است، یادآور شد: قیام بر علیه ملت ها سررشته امور سردمداران غربی است که البته راه به جایی نمی برند.

وی با بیان اینکه توصیه می کنیم که به عقاید مردم احترام بگذارند و به سراغ مقدسات مردم و مسلمانان نروند چرا که پاسخ این اهانت منزوی شدن خودشان است، تاکید کرد: ملت ایران همیشه به مقدسات ادیان احترام گذاشتند و این جزو باورهای ماست. این در حالی است که آنها با نام دروغین آزادی به مقدسات مسلمانان اهانت می کنند.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
کد خبر: 22562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =