تشکیل کارگروه ویژه به منظور بررسی اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودک در ۱۳محله منتخب

نشست مشترک همکاری و هماهنگی معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با موضوع همکاری و هماهنگی درباره فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ سازی و همچنین هم‌افزایی اقدامات شهر دوستدار کودک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، این نشست مشترک همکاری و هماهنگی در محل اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل آموزش‌های شهروندی، مدیران پروژه مطالعاتی و اجرایی شهر دوستدار کودک،  معاون آموزش و توسعه حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک و همچنین مدیر کل و معاونان اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهدی امیری مدیر کل آموزش‌های شهروندی ضمن بیان کلیاتی از فعالیت‌های آن اداره کل، پراکندگی و عدم هماهنگی بین آموزش‌های ارائه شده به شهروندان و همچنین عدم مستندسازی و گردآوری تولیدات و محصولات آموزشی و فرهنگی را از  مهمترین مشکلات فرآیندهای آموزشی شهرداری بر شمرد.

امیری در ادامه عنوان کرد: با توجه به اهمیت مباحث شهر دوستدار کودک برای شهرداری تهران از سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳ محله به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شده و برای هریک به صورت جداگانه مطالعات اجتماعی و ترافیکی مرتبط با اقدامات شهر دوستدار کودک انجام گرفته است.

ناهید اخیانی و  فروغ افشاری مدیران پروژه مطالعاتی و اجرایی ۱۳ محله دوستدار کودک شهر تهران توضیحاتی را در رابطه با مراحل انجام پروژه و نتایج حاصل ارائه کردند.

یعقوب آزاده دل، معاون آموزش و توسعه حمل و نقل پاک در ادامه نشست، نکاتی را در خصوص اهداف کلان، مسئولیت‌ها و فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک برشمرده و نظرات خود را در خصوص مطالعات شهر دوستدار کودک بیان کرد. 

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه، ضمن استقبال از همکاری آموزشی مشترک، اعلام کرد: با هدف اجرایی کردن نتایج حاصل از مطالعات شهر دوستدار کودک در ۱۳ محله منتخب کارگروهی با حضور مدیران معاونت اجتماعی، دست اندرکاران پروژه، معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق و نمایندگان اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق تشکیل و ضمن بررسی و اعتبارسنجی نتایج مطالعات مذکور، به اولویت بندی اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودک در محلات پرداخته و برای موارد زمانبندی اقدامات تعیین شود.

تشکیل کارگروه ویژه در ۱۳محله منتخب به منظور انجام اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودکانتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
کد خبر: 22612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =