نمایشگاه کن از نمای نزدیک؛ روشنگر زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کن از نمای نزدیک، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی را روشن کند.

به گزارش شهر، در پنجمین روز از برپایی نمایشگاه کاریکاتور با عنوان کن از نمای نزدیک مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران و نایب‌رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری این شورا از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه ضد فرهنگی با حمله به مقدسات و باورهای دینی مردم کشورمان در تلاش هستند تا اعتقادات اسلامی مردم به‌ویژه نسل جوان را مورد تهاجم قرار دهند و برای رسیدن به این هدف شوم از همه توان خود استفاده می‌کنند گفت: خوشبختانه مردم ولایت‌مدار و انقلابی در حرکت‌ها و اجتماعات خودجوش تلاش مذبوحانه دشمن را بی‌اثر کردند. 

بابایی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی جهت خنثی‌کردن تحرکات ضداسلامی اخیر در جشنواره کن فرانسه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب‌های مختلف می‌تواند زوایای پنهان و آشکار استکبار جهانی را روشن کند. 

وی ضمن قدردانی از اقدام معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در خصوص برگزاری این نمایشگاه که با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده خاطرنشان کرد: این حرکت فرهنگی توانسته با ابزار و زبان هنر کاریکاتور، دسیسه‌های ضد فرهنگی دشمن را که تحت عنوان جشنواره سینمایی تمام سیاسی کن در کشور فرانسه برگزار شد برای شهروندان تشریح کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امیدوارم چنین فعالیت‌های هنری ادامه‌دار باشد و خدمات خوبی را در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: چنین اقدامات خوب فرهنگی بهتر است با همکاری سازمان زیباسازی در سطح شهر نیز اکران شود.

نمایشگاه کاریکاتور کن از نمای نزدیک  شامل منتخبی از آثار هنرمندان از هفدهم لغایت بیست و ششم خردادماه در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر (عج) به نمایش عمومی گذاشته شده است.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر: 22641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =