راه‌اندازی دومین مرکز پرتو در منطقه ۱۹؛ به‌زودی

شهردار منطقه ۱۹ در ویژه برنامه روز جهانی مقابله با کار کودک از راه اندازی دومین مرکز پرتو با محوریت کودکان کار و آسیب دیده اجتماعی در این منطقه با هدف ارائه خدمات آموزشی، مددکاری، روانشناختی و توانمندسازی کودکان کار خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، همزمان با روز جهانی مقابله با کار کودک ویژه برنامه ای با حضور کودکان کار مرکز پرتو در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد یک روز شاد و به یاد ماندنی در سالن استاد شهریار بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
مهدی هدایت در حاشیه این مراسم با تأکید بر حساس سازی شهروندان نسبت به کار کودکان و حمایت از آن ها در راستای کاهش و مبارزه با این آسیب گفت: تلاش خواهیم کرد در همه حوزه ها از این اقشار و خانواده های آنها حمایت کنیم تا علاوه بر ادامه تحصیل کودکان در اشتغال زایی و آینده آنها نقشی داشته باشیم.
هدایت با اشاره به شناسایی ۴۰ کودک کار، بر راه اندازی دومین مرکز پرتو در راستای ظرفیت سازی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی برای این کودکان و خانواده هایشان تأکید کرد.
براساس این گزارش مراسم روز جهانی مقابله با کار کودک با مشارکت گروه خیرین مردمی آوای مهر باران با اجرای موسیقی، دعوت از گروه هنری کودک، مسابقه و بازی گروهی و اهدای هدیه به کودکان کار همراه بود.

انتهای پیام 


 

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 22648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =