لزوم تسریع در صدور آراء و کاهش پرونده‌های ماده صد

مدیرکل امور اجرایی کمیسیون های ماده صد در خصوص نحوه اجرای مصوبه کرونا با شهردار منطقه ۱۹، معاون شهرسازی و معماری و رؤسای اجرای احکام و بازرسی و نظارت فنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فاطمه حیدری با اشاره به اهمیت پایش و ارزیابی پرونده های ماده صد گفت: با اولویت بندی پرونده های  دارای آراء ماده ۱۰۰ وضعیت املاک بلاتکلیف شهروندان مشخص خواهد شد.
حیدری خواستار بررسی پرونده های املاک با رأی های ریز دانه و ارسال آن به کمیسیون ماده ۷۷ با توجه به ظرفیت اجرایی آن شد.
در این جلسه مقرر شد آن دسته از آرای ماده ۱۰۰ که قابلیت طرح براساس ماده ۵ مصوبه شرایط بحرانی ناشی از کرونا را دارا هستند بررسی و در این خصوص اقدام لازم صورت پذیرد.
همچنین آرایی که مشمول تبصره ۶ ماده ۵  مصوبه شرایط بحرانی ناشی از کرونا هستند احصاء و به منظور طرح آن به کمیسیون  مربوطه ارسال شود.
مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به مشکلات شهرسازی و موقوفه بودن ناحیه سه خواستار نگاه ویژه به این منطقه و تسریع در صدور آرا ماده ۱۰۰  شد.
هدایت تداخلات مدیریتی در حریم منطقه، فرسوده و ریزدانه بودن بافت، وجود اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار ،موقوفه بودن بخش عمده ای از املاک که باعث ایجاد مشکلات مالکیتی شده را از دلایل عدم اجرای آرای تخریب و قلع و جمع آوری برشمرد.

انتهای پیام 
 

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 22662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =