برپایی میز خدمت سلامت در پایانه‌های تاکسیرانی

همزمان با هفته ملی «بدون دخانیات» سازمان تاکسیرانی شهر تهران اقدام به اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه های تاکسی پایتخت کرد.

به گزارش شهر، سازمان  مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: همزمان با هفته ملی «بدون دخانیات» سازمان تاکسیرانی شهر تهران اقدام به  اجرای طرح پایش سلامت تاکسیرانان در پایانه های تاکسی پایتخت کرد.

 این اقدام به همت معاونت فرهنگی آموزشی سازمان و با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران، با رویکرد توجه به سلامت رانندگان تاکسی به مرحله اجرا درآمد.

بر این اساس، آگاهی بخشی به مخاطبان طرح، شناسایی مشکلات جسمانی و... موجود و اقدام درمانی به موقع برای آن ها، ارائه راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از استعمال دخانیات، ارتقای سطح سلامت جامعه ، تبیین اثرات مثبت عدم استفاده از مواد دخانی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان فردی و خانوادگی و... از جمله اهداف این طرح بود.

 این گزارش می افزاید طرح مشاوره و پایش سلامت تاکسیرانان به مدت یک هفته به صورت رایگان در پایانه های تاکسیرانی شهر تهران اجرا شد.

 سازمان بهداشت جهانی مصرف دخانیات را  نخستین و تاثیرگذارترین عامل مرگ و میر قابل پیشگیری در جهان می داند که سالانه ۸ میلیون نفر قربانی از خود به جای می گذارد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 22678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =