اجرای ۳۵۰ برنامه ترافیکی در منطقه ۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ از اجرای نزدیک به ۳۵۰ عملیات ترافیکی در نیمه اول خرداد در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ با بیان اینکه یکی از دغدغه های این معاونت کاهش معضلات ترافیک و سهولت در تردد شهروندان است گفت: اقدامات متعددی در راستای کاهش ترافیک و تصادفات و همچنین تسهیل تردد و عبور مرور شهروندان صورت می گیرد.

وی افزود: طی نیمه اول خرداد نزدیک به ۳۵۰ عملیات ترافیکی برای تسهیل عبور و مرور شهروندان صورت گرفته است و امیدواریم این اقدامات منجر به آسایش و رفاه شهروندان عزیز منطقه ۵ شود.

نوروزی در تشریح برخی از این اقدامات گفت: ۵۰ تابلو تعیین سمت و مکمل، ۲۰ تابلو شورون، ۱۵ تابلو گروهبانی، ۲۰ تابلو انتظامی، ۳۰ تابلو اخطاری، ۱۰ تابلو حمل با جرثقیل، ۱۵ درب بشکه ایمنی، ۵ بشکه ایمنی و ۳۰ استوانه ایمنی در این مدت در سطح منطقه ۵ نصب شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ از تعمیر و مرمت برخی المان ها و نشانه های ترافیکی خبر داد و افزود: ۱۹ تابلو اخطاری، ۶ تابلو اسامی معابر و اماکن، ۴ تابلو انتظامی، ۷ مینی نیوجرسی، ۶۵ نیوجرسی، ۶ بشکه ایمنی، ۱۰ کاشین تانک، ۲۴ استوانه ایمنی، ۲۰ استوانه ایمنی خراب، ۲ تابلو خطرنما، ۴ تابلو تعیین سمت و یک تابلو شورون نیز در مدت اخیر در سطح نواحی ۷ گانه منطقه مرمت و تعمیر شدند.

او به پر کردن ۶ حفره چاه های برق اشاره کرد و اذعان داشت: در نیمه اول خرداد ۶ زایده فیزیکی در سطح منطقه حذف و ۱۰ استوانه خراب و ۳۰ تابلو خطرنما نیز جمع آوری شد.

انتهای پیام 
 

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 22702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =