پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در منطقه ۱۹

عملیات احداث پارکینگ مکانیزه جانباز در محله نعمت آباد با اجرای فونداسیون و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طی ماه های آینده تکمیل، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: به منظور تامین فضای پارک خودروها در مجاورت مراکز خرید و پرتردد، عملیات اجرایی دومین پارکینگ مکانیزه در این منطقه پس از آرماتوربندی، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
او افزود: تولید قطعات سازه فلزی پارکینگ در کارخانه به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده که پس از اتمام ساخت فونداسیون به محل مورد نظر منتقل و بر روی آن مونتاژ می شود.
به گفته این مسئول؛ نخستین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ در خیابان انقلاب و در مجاورت بازار احسانی با ظرفیت ۱۸۰ خودرو بهره برداری شده و احداث پارکینگ جانباز به عنوان دومین پارکینگ مکانیزه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو به رفع نیاز شهروندان و جبران کسری پارکینگ در این محدوده کمک خواهد کرد.
هدایت تصریح کرد: همچنین در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها در معابر و شریان های بزرگراهی، در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان لاین کندرو مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار و ورودی بزرگراه هاشمی، ۱۵ عدد نیوجرسی به طول ۹۰ متر همراه با علائم خطر نما نصب شد.

انتهای پیام 
 

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 22728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =