بیش از ۲۰۰ مورد طعمه‌گذاری برای جانوران موذی در منطقه۱۱ انجام شد

اقدام اجرایی مبارزه با جانوران مضر شهری با بیش از ۲۰۰ مورد طعمه گذاری در خیابان صیامی محله انبار نفت توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۱ انجام شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ ، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش تجمع موش ها در معابر گفت: در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی و مقابله با این جانوران موذی، طرح ویژه ای با اجرای عملیات طعمه گذاری در کلیه معابر عمومی آغاز شده است.

او افزود: طی این اقدام ۲۰۰مورد طعمه گذاری اجرا و طی بازدیدهای روزانه از این نقاط تاکنون۳۰ مورد سر لاشه نیز جمع آوری شده است.

به گفته مهرابی؛ این طرح در دو مرحله انجام شده است که با اطلاع قبلی و نصب ۲۲بنر در نقاطی که طعمه گذاری شده است ،صورت گرفت. ضمن اینکه با طعمه گذاری در تمام نقاطی که احتمال وجود لانه موش است؛اماکن مخروبه و متروکه، معابر، کانال ها، انهار، فضاهای سبز و ... از وجود جانوران موذی پاکسازی می شود.

مهرابی با تأکید بر اینکه حفظ بهداشت محیط و پرهیز از ریختن ضایعات و پسماندها در معابر، جوی و زمین های بایر می تواند مانع از تجمع موش ها و ادامه حیات این جانوران ناقل بیماری شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده این جانوران موذی و یا نقاطی که احتمال تجمع آن ها وجود دارد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 22751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =