لزوم راه‌اندازی میادین میوه و تره بار جدید در محلات منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به جمعیت رو به افزایش این منطقه غربی پایتخت گفت: یکی از نیازهای شهروندان در این منطقه کمبود مراکز میادین میوه و تره بار به دلیل تاره تاسیس بودن آن است که مدیریت شهری در نظر دارد این مطالبه ساکنان را محقق کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در نشست شورای معاونان و مدیران شهری این محدوده از تهران اظهار داشت: این روزها شرایط اقتصادی موجب شده تا بسیاری از شهروندان به دلیل قیمت مناسب کالاها از میادین میوه و تره بار شهرداری خرید کنند، که به دلیل پراکندگی شهرک های مسکونی و تازه تاسیس بودن این منطقه شهروندان خواستار افزایش میدان میوه و تره بار هستند.

وی افزود: مدیریت شهری منطقه برای رفاه حال شهروندان این آمادگی را دارد تا میادین جدید را احداث کند، به همین منظور در مرحله نخست شهرداران نواحی طی یک پایش نیاز سنجی ها را انجام دهند و سپس طی یک فرایند ازسوی اداره املاک و معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه موضوع احداث میدان میوه و تره بار با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار صورت بگیرد.

شهردار منطقه در این جلسه به موضوع کارآفرینی نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل توجهی در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته است، اما نیازمند توجه بیشتر به موضوع کارآفرینی هستیم؛ چرا که این منطقه ظرفیت های بالایی برای کارآفرینی دارد.

محمدی ادامه داد: یکی از راهکارهایی که می توان ظرفیت های کارآفرینی در منطقه را بالا برد مشارکت شهروندان و بهره مندی از نخبگان است که جا دارد معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در این زمینه فعالتر باشد تا با این اقدام شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی گفت:معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه در مدت زمان کوتاه فعالیت های قابل توجهی انجام داده است، به طوری که بیشترین حجم احداث معابر در بین مناطق ۲۲ گانه تهران در این منطقه صورت گرفته است که نیاز به حجم بیشتر آسفالت وجود دارد. تامین آسفالت باید در اولویت فعالیت معاونت عمران قرار گیرد.

محمدی عنوان کرد: پروژه های توسعه محلی کمک بزرگی به آبادانی محلات می کند که جا دارد توجه ویژه ای به موضوع پروژه های کوچک صورت گیرد تا موجبات رضایت شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام

۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 22763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =