آخرین وضعیت کانال خطرآفرین عباس‌آباد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کانال عباس‌آباد شهر ری می‌تواند دوباره آبستن مرگ شود، گفت: در حال پیگیری جدی برای پوشاندن این کانال هستیم.

جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به وضعیت کانال‌ روباز عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: ورود خوبی از سوی دادستانی، فرمانداری ری و شرکت آب منطقه‌ای به این موضوع انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد عملیات پوشاندن این کانال انجام شده است، تصریح کرد: پروژه به دلیل یک تفاهم‌نامه متوقف شده است.

وی ادامه داد: ما از آب منطقه ای و فرمانداری، ادامه این روند را پیگیری کرده‌ایم و نامه‌نگاری‌ها در خصوص کانال عباس‌آباد صورت گرفته است.

شربیانی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و تردد کودکان در اطراف این کانال، خاطرنشان کرد: این فضا می‌تواند دوباره آبستن یک حادثه باشد.

وی افزود: بر اساس آنچه آتش‌نشانی منطقه اعلام کرده، آتش‌نشانان سالیانه تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت و تعدادی از شهروندان را از این کانال خارج می‌کنند.

مخبر و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطرآفرین بودن این کانال، ما پیگیری‌های خود را با جدیت در این راستا ادامه می‌دهیم.

شربیانی افزود: قرار بر این بود تا پایان خردادماه پوشاندن کانال عباس‌آباد به سرانجام برسد، اما شواهد نشان می دهد متاسفانه این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل نمی شود.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 22774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =