هدف اصلی مدیریت شهری، گره‌گشایی از کار مردم است

شانزدهمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی «یک چالش، یک راه حل» در مناطق، با هدف برقراری ارتباط با همکاران در حوزه معماری و شهرسازی، با حضور جعفر شربیانی نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران و هیات همراه و با همراهی حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱، حمیدرضا میرزاعلی معاون شهرسازی و معماری و کارشناسان و مدیران این معاونت در منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ جعفر شربیانی نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ابتدای این نشست هم اندیشی گفت: روند تدوین قوانین، ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی و همچنین تصمیم گیری ها در طول پنج دهه گذشته در حوزه معماری و شهرسازی شهر تهران و ظهور شهرسازی نوین در پایتخت، از بالا به پایین بوده و بدون توجه لازم به نظرات سازنده کارشناس و مدیران اجرایی این حوزه تخصصی انجام می گرفته است.

وی ادامه داد: با تشکیل سلسله نشست های هم اندیشی «یک چالش، یک راه حل» در سطح مناطق، در پی تحقق این مهم هستیم تا با منطقه ها که به عنوان خط مقدم گفتگو با شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری هستند، درخصوص رفع موانع و خلاء های قوانین موجود به مشورت بنشینیم و میزان ارتباط آنها را با کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران افزایش دهیم.

شربیانی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف از تشکیل این جلسات گره گشایی از کار مردم است، افزود: به لطف خداوند در ۱۵ منطقه قبل که سلسله نشست های هم اندیشی «یک چالش، یک راه حل» برگزار شد؛ خروجی مطلوب، میزان مشارکت و دغدغه‌مندی کارشناس خبره و مدیران ارشد اجرایی حوزه شهرسازی و معماری را شاهد بودیم.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هدف اصلی همه ما در مجموعه مدیریت شهری پایتخت بر این نکته استوار است که خدمت صادقانه و شایسته‌ای به شهروندان فهیم تهرانی ارائه دهیم. در سایه تشکیل این جلسات هم‌اندیشی، موارد مطرح شده پس از بررسی های دقیق کارشناسی به صورت لایحه و قانون قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ در نشست هم‌اندیشی «یک چالش، یک راه حل» در منطقه ۲۱، کارشناسان و مدیران حوزه شهرسازی و معماری به بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص هرچه بهتر شدن حوزه عملکردی این معاونت پرداختند.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 22790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =