ایمن‌سازی ۷نقطه حادثه‌خیز در منطقه۱۴

معابر و شریان های بزرگراهی منطقه۱۴ به منظور کاهش نقاط حادثه خیز و تصادفات، ایمن می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان اینکه در حوزه ترافیک ارتقای ایمنی معابر امری ضروری است، گفت: برای این منظور و با حضور سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران  نقاط حادثه خیز معابر منطقه شناسایی شد.
محمد ملاصالحی افزود: این طرح با توجه به آمار، نوع و تعداد ثبت تصادفات در ۷ نقطه بزرگراهی منطقه  چون بسیج، شهید محلاتی، خاوران، بلوار هجرت، خیابان ده حقی، شاه آبادی و میدان ۱۳ آبان در اولویت رفع خطر و ایمن سازی معابر اجرایی می شود.
ملاصالحی با اشاره به ایمن سازی دور برگردان بسیج، ایجاد پهلوگاه جهت تامین ایمنی ورود و خروج پارک اضطراری در این بزرگراه، کانالیزه کردن خودروهای عبوری، ایمن سازی و مناسب سازی کانال عابر پیاده و اصلاح هندسی در محورهای ابوذر، ده حقی، الله اکبر و... به عنوان کارهای انجام شده، گفت: ایمن سازی بلوارهجرت، تقاطع خیابان های شاه آبادی، گلشناس، ابوذر، ده حقی  و اصلاح هندسی در ۳نقطه در ادامه ایمن سازی معابر و شریان های عبوری انجام خواهد شد.
سرپرست حمل و نقل ترافیک منطقه در پایان از   نصب ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی، اصلاح هندسی  و بررسی نقاط حادثه خیز در راستای افزایش امنیت عابران خبرداد و خاطرنشان کرد: در این خصوص نسبت به ایمنی معابر شریانی و نقاطی که احتمال بروز حادثه در آنها وجود دارد، اقدام به رفع خطر می شود.

انتهای پیام 

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 22796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =