اجرای رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی در پارک ترافیک منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی از سوی پارک ترافیک منطقه برای شهروندان به منظور فراگیری عملی آموزه های ترافیکی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عموی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت گفت: شهرک آموزش ترافیک منطقه هر روز با عناوین مختلف آموزشی از قبیل ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری میزبان دانش آموزان، رانندگان و شهروندان است.
به گفته هدایت؛ پس از پایان دوره های آموزشی پارک ترافیک منطقه برای یادگیری بهتر و بیشتر مخاطبان، رویداد سفرهای آموزشی، ترافیکی و تفریحی به صورت رایگان تدارک دیده شده است تا مباحث ترافیکی از قالب تئوری به سمت و سوی عملی و فرهنگ سازی بیشتر نهادینه شود.
او ادامه داد: دو سفر آموزشی تفریحی به منظور یادگیری بهتر در بزرگراه و آزاد راه اجرا شد که مخاطبان علائم، تابلو ها، خطوط و موانع فیزیکی را پس از مشاهده فرا گرفتند.
شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: پارک ترافیک به منظور ترویج  فرهنگ استفاده از دوچرخه طی اقدامی سفرهای کوتاه مدت را پیش بینی کرده تا شهروندان به استفاده از دوچرخه برای سفرهای درون شهری تشویق و ترغیب و به حفظ محیط زیست کمک شود.

انتهای پیام 

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 22832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =