رضا محمدی در گفتوگو با خبرنگار شهر گفت: به منظور پاسخگویی و ارائه خدمات هرچه بیشتر و پیگیری امورات مربوط به خدمت رسانی در حوزه مدیریت شهری به شهروندان، این اداره کل با برپایی میز خدمت، نسبت به پاسخگویی و پیگیری درخواست های شهروندان نمازگزار اقدام نمود.
مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران افزود: در این طرح درخواست های شهروندان در هر حوزه مرتبط از طریق کارشناسان متخصص این اداره کل پیگیری و از طریق دفتر دستیار ویژه و مسئول ارتباطات مردمی شهردار تهران پاسخ داده می شود.
وی در خصوص این طرح بیان کرد: بی شک پاسخگویی صحیح و رفع مشکلات و درخواست شهروندان یکی از رویکردهای جدی و اساسی مدیریت شهری است و اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران به عنوان متولی امر پیگیری مطالبات در امور نواحی ۱۲۴ گانه و مناطق ۲۲ گانه، موضوعات درخواست ها و معضلات شهری شهروندان را با جدیت دنبال میکند.
محمدی در پایان یادآور شد: طرح میز خدمت هر هفته با حضور مشاور ارتباطات مردمی شهردار تهران، مدیران ارشد شهری، یکی از شهرداران و معاونین مناطق پس از پایان نماز جمعه برگزار میشود که این امر با استقبال شهروندان روبرو بوده است و انتظار می رود با هماهنگی هرچه بیشتر بین صف و ستاد بتوانیم در هفته های آتی علاوه بر تنوع در پاسخگویی، در حداکثر زمان ممکن به شهروندان پایتخت خدمت رسانی کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما