زیرگذر دوطبقه در خیابان تجریش احداث می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک از احداث زیرگذر دوطبقه در محدوده خیابان تجریش در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره برداشتن پل عابر پیاده در نزدیکی میدان تجریش در دوره گذشته ضمن رد شایعه وقوع تصادفات در این محدوده به دلیل برداشتن پل اظهار کرد: در دوره گذشته قرار بود در خیابان تجریش پیاده راه اجرا شود؛ بر همین اساس پل عابر پیاده خیابان تجریش جمع آوری شد تا این محدوده به شکل خیابان کامل در بیاید اما در دوره مدیریت شهری جدید این طرح مورد بررسی مجدد قرار گرفت و تصمیم بر این شد که یک زیرگذر دوطبقه در این خیابان احداث شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک افزود: با اجرای این طرح، قسمتی از خیابان تجریش به صورت همسطح، قابلیت دسترسی خودروهای امدادی و عبور عابران پیاده را خواهد داشت و عابران پیاده می توانند به راحتی از عرض خیابان عبور کنند، علاوه بر این یک پلازای شهری به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در خیابان تجریش با استفاده از زیرگذر روان‌تر و با ایمنی بیشتری انجام خواهد شد، ادامه داد: این طرح در مراحل نهایی خود به سر می برد و به محض تصویب، اجرا خواهد شد؛طبق پیش بینی نیمه دوم سال جاری اجرای عملیات را خواهیم داشت.

اسفراینی نژاد در پایان یادآور شد: در خیابان تجریش تملکاتی در محدوده خیابان حمید و طباطبایی پور توسط شهرداری انجام شده که باعث می شود یک خط کمکی به معابر اطراف تجریش اضافه و تردد روان تری در این محدوده داشته باشیم.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 22855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =