آثار بدیع هنری بر روی درختان خشکیده منطقه۲ نقش بست

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: با بهره مندی از ذوق هنری هنرمندان ، درختان بی جان منطقه احیا و به المان هنری تبدیل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، عیرضا جعفری با اشاره به اینکه درختان یکی از زیبایی‌های شهرهای مدرن محسوب می‌شوند که با سرسبزی خود نفسی تازه به کالبد مرده شهرها می دمند، گفت: در مواقعی به دلایل اجتناب ناپذیر با گذر زمان و با بروز آسیب های مختلف عمر درختان به پایان رسیده و خشک می شوند، اما هنرمندانی با ذوق هنری خود روحی دوباره به کالبد این موجودات بی جان دمیده و آنها را احیا می کنند.
او افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در زیباسازی منظر شهری، با استفاده از این سبک  تلاش می شود تا با بهره‌گیری از ذوق  هنری، تنه خشک درختان را به یک المان هنری تبدیل کنیم.
 معاون شهردار منطقه۲ بااشاره به اجرای طرح های سه بعدی در معابر گفت:به  منظور ارتقای منظر شهری، طرح‌های جدید به شکل سه بعدی در حال اجراست تا معابر و محدوده‌های مختلف منطقه جلوه بیشتری داشته باشد.
وی افزود: در همین راستا، طرح حوض فیروزه‌ای با ماهی‌های رنگی در محدوده عبورعابران پیاده خیابان شهید اکبری و خیابان پارک، نقش ماهی و آب در پله‌های شهرک هما وطرح دره در میدان شهدای صادقیه به شکل سه بعدی و با تکنیک رنگ اکرلیک طراحی شده است.

انتهای پیام

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 22886

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =