۱۵ پل غیرمجاز در محله انبار نفت تخریب شد

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ از تخریب پل های غیر مجاز نصب شده توسط کسبه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، مصطفی شمشیر بند شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ تهران از تخریب پل های غیر مجاز نصب شده در محدوده خیابان انبار نفت خبر داد و گفت: برخی کسبه محدوده بازار مواد غذایی انبار نفت بدون توجه به حقوق شهروندان به نصب پل های غیر مجاز اقدام کرده بودند .

او افزود: یکی از معضلات شهروندان و اعتراضات مکررشان احیای نظم و حقوق شهروندی در این محله است که بر همین اساس پس از ارسال دو اخطار به کسبه و بی توجهی آنها توسط عوامل اجرایی ناحیه۴ اقدام به تخریب شبانه پل های غیر مجاز کردیم.

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ تهران خاطر نشان کرد : طبق برنامه ریزی منسجم برای جلب رضایت شهروندان، برخورد با متخلفین را در دستور کار قرار داده ایم و در اجرای قانون با هیچ کس تعارف نداریم .

شمشیر بند افزود: بیش از ۱۵پل غیر مجاز که مانع تردد مردم و محل توقف خودروهای باری شده بود تخریب شد.

مصطفی شمشیربند، شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ ضمن اشاره به اجرای طرح برخورد با متخلفین بازار مواد غذایی محله انبار نفت در سه مرحله گفت: طرح مذکور از حد فاصل خیابان هلال احمر تا رباط کریم، از رباط کریم تا زربافیان و از زربافیان تا میدان بهداری اغاز شده است و با تکیه بر قدرت اجرایی و عملگرایی در محله های مرکزی تهران پس از رفع تخلفات نسبت به ساماندهی معابر نیز اقدام می کنیم .

او گفت: باغچه ها و فضای سبز موجود در محله که توسط کسبه به مرور زمان تخریب شده بود؛ پاکسازی شد و بیش از ۱۵ پل نصب شده ی غیر مجاز پس از ارسال اخطار و مهلت ۷۲ ساعته تخریب شد .

او ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امیدواری بین مردم گفت: شهروندان باید بدانند و امید داشته باشند که مدیریت شهری حامی حقوق آنها است و در صورت بی توجهی متخلفین به اخطار های مکرر و تذکرات شهرداری، اقدامات قانونی دیگر را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام 

۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 22979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =