ساماندهی املاک ده‌ونک؛ به زودی/نقشه های اجرایی پل شریعتی به صدر غرب در دست تهیه است

شهردار منطقه ۳ درباره آخرین اقدامات درباره پروژه های مهم منطقه توضیحاتی ارائه داد.

حمید جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره مهمترین پروژه های در دست اقدام این منطقه اظهار کرد: یکی از این پروژه ها، پروژه فرامنطقه ای پل شریعتی به صدر غرب است که در حال برنامه ریزی و تهیه نقشه های اجرایی آن هستیم؛ اجرای این پروژه به حل معضل ترافیکی خیابان شریعتی کمک می کند؛ البته به دلیل زمان‌بر بودن پروژه نمی توان پیش بینی دقیقی از زمان پایان آن اعلام کرد.

شهردار منطقه ۳ مسقف سازی دو پایانه تاکسیرانی قلهک و حقانی را از دیگر پروژه های منطقه بر شمرد و افزود: مسقف سازی این دو پایانه تاکسیرانی شروع شده و در چند ماه آینده به سرانجام می رسد.

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت طرح تفصیلی ده ونک و ساماندهی املاک آن توضیح داد: طرح تفصیلی نهایی ده ونک آماده شده و در جلسه ای ایرادات آن مطرح شده است. شهردار تهران هم به موضوعاتی در این باره تاکید کرده است. مشاور برای اصلاح طرح اقدام کرده و طبق پیش بینی در یک ماه آینده به جمع بندی برای مشخص شدن طرح تفصیلی خواهیم رسید.

به گفته جوانی اگر طرح تفصیلی ده ونک مشخص شود، ساماندهی املاک آن انجام خواهد شد. بحث اسناد مالکیتی ده ونک نیز از مشکلاتی است که شهروندان آن محدوده با آن درگیر هستند و در این رابطه در جلسه مشترکی با اداره ثبت و با مشارکت مردم این مشکل را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام /

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 22992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =