آغاز طرح ساماندهی محله انبار نفت/از برخورد با متخلفین تا اقدامات عمرانی در بازار مواد غذایی

شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ گفت: در اجرای طرح ساماندهی خیابان انبارنفت، واحد های صنفی متخلف تعطیل می‌شوند.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، مصطفی شمشیربند شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ از اجرای طرح ساماندهی خیابان انبار نفت در سه مرحله خبر داد.

 شمشیر بند در این خصوص اعلام کرد: ۲۳۳ واحد صنفی فروش مواد غذایی در محدوده محل انبارنفت مشغول هستند که از این تعداد ۲۰۰ واحد اخطار های متعدد شامل رفع سد معبر، حذف پل غیر مجاز، انتقال پس‌آب به انهار، رفع زوائد فیزیکی و سایر موارد دریافت کرده اند.

 او افزود: ساماندهی وضعیت محله انبار نفت به خصوص محدوده فروش مواد غذایی یکی از درخواست های مهم و مکرر شهروندان محلات مرکزی تهران است که بر همین اساس تا کنون ۴واحد تجاری پس از ۲مرحله اخطار کتبی و تذکرات مکرر شفاهی توسط اجراییات منطقه۱۱ تعطیل شد.

 او افزود: باغچه و فضای سبز موجود در محله که طی سالیان متمادی توسط برخی کسبه برای استقرار کالا در معبر تخریب شده بود؛ در حال احیا است.

 شمشیر بند عنوان کرد : در همین راستا برخی دیگر از واحد های صنفی که به نصب پل های غیر مجاز برای توقف و تخلیه بار در محدوده اقدام کرده بودند نیز اخطار دریافت کردند و پل های غیر مجاز سطح محله تخریب شد.

 شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ ضمن اشاره به درخواست شهروندان گفت: از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۱ با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی منطقه۱۱ با مشارکت پلیس راهور و نیروی انتظامی و با تکیه بر اسناد بالادستی و نهاد های نظارتی به اجرای طرح ساماندهی محدوده تجاری انبار نفت اقدام کردیم.

 او ضمن اشاره به همکاری راهور برای برنامه ریزی در کاهش بار ترافیک محدوده و جلب رضایت شهروندان گفت: برنامه ریزی های متعددی شکل گرفته است که تا کنون اقدامات عمرانی و قانونی برای رفع سد معبر اجرا شده است و این طرح ادامه دارد .

مصطفی شمشیر بند شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ اعلام کرد: در هفته گذشته ۳واحد متخلف که پذیرای قانون نبودند تعطیل شدند و این هفته نیز یکی از اصلیترین واحد تجاری متخلف در محدوده بازار انبار نفت به مدت ۷۲ ساعت تعطیل شد که در صورت عدم توجه مجدد به قوانین و حقوق شهروندان با دستور مقام قضایی اقدامات قهری دیگری در نظر گرفته می‌شود تا در نتیجه با تکیه بر عملگرایی بتوانیم به خواست شهروندان جامه عمل بپوشانیم و در اجرای وظایف مدیریتی و سازمانی موفق باشیم.

انتهای پیام 

۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 23045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =