بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام بیش از دو هزار متر نهرسازی

شهردار منطقه ۱۰ از بهسازی معابر منطقه با انجام دو هزار و ۵۳۷ مترطول نهرسازی طی سه ماه گذشته خبر داد و تاکید کرد: در فصل بهار، بیش از سه هزار و ۹۰۰ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه آسفالت در ۹ محور به مساحت ۲۴ کیلومتر انجام شده است. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی در رابطه با عملکرد سه ماهه منطقه ۱۰ در حوزه فنی و عمرانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی، فارغ از افزایش سطح نگهداشت شهر، انجام اقدامات فنی و عمرانی برای بازپیرایی، بهسازی، ترمیم و مرمت ابنیه، معابر و... در سطح است. 

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران انجام کارهای جهادی در شهر به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنهاست، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آنها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آنها را به همراه داشته باشد. 

این مقام مسئول با اشاره به بافت فرسوده منطقه ۱۰ تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرسودگی وضعیت معابر است. در این راستا، شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه است. در این چارچوب، منطقه ۱۰ رویکرد بهسازی کوچه‌ها و معابر را در پیش گرفته است. 

شرفی درباره بهسازی کوچه‌ها و معابر خاطرنشان کرد: تغییر مقطع نهرهای کانالی به نهرهای کتابی و احداث و نوسازی نهرهای کانیوو در راستای بهسازی معابر و جلوگیری از انباشت آب است که در این چارچوب، دو هزار و ۵۳۷ متر طول نهرسازی شده است. 

وی درباره میزان نگهداشت و ترمیم معابره سواره‌رو و ارتقای کیفیت زیرساخت معابر هم ابراز داشت: در طول سه ماه گذشته، بیش از سه هزار و ۹۰۰ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه آسفالت در ۹ محور به مساحت ۲۴ کیلومتر و ۷۷۴ مترمربع و حدود ۲۲۰۰ تن آسفالت به منظور لکه‌گیری و روکش دستی انجام شده است.

بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام بیش از دو هزار متر نهرسازی

بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام بیش از دو هزار متر نهرسازی

بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام بیش از دو هزار متر نهرسازی

بهسازی معابر منطقه ۱۰ با انجام بیش از دو هزار متر نهرسازی

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 23059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =