اطلاعات ۷۱ هزار ملک از املاک تجاری منطقه دو به روز رسانی شد

شهردارمنطقه۲ گفت: همزمان با اجرای ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران ،اطلاعات بیش از ۷۱ هزار ملک تجاری منطقه به روزرسانی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: ممیزی پایه ای ترین وکلیدی ترین ابزار برنامه ریزی در اداره شهر است تا آن را به سمت قانون گرایی و رعایت حقوق متقابل شهر و شهروندان پیش ببریم که در همین راستا ششمین مرحله ممیزی املاک  درحال اجرا است.
وی افزود:ممیزی املاک با ارائه اطلاعات کاملی از آمار و مشخصات ملکی، تغییرات و تخلفات موجود، بستر شناسایی نقاط ضعف و قوت را برای مدیریت شهری فراهم و به برنامه ریزی صحیح و منسجم در اداره شهر کمک می کند.
شهردار منطقه بابیان اینکه  ۱۳ مسیر منطقه به عنوان راسته های تجاری در اولویت ششمین مرحله طرح ممیزی املاک شهر تهران قرار داشت، گفت: خیابان های سرو شرقی – غربی ، بلوار دادمان، بلوار دریا،سعادت آباد،گیشا، ستارخان،مرزداران، جلال آل احمد، اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح،شادمهر و… از جمله مسیرهای اصلی منطقه است که ممیزی املاک تجاری آنها انجام شد.
وی با اشاره به اینکه طرح ممیزی املاک از سال گذشته آغاز و در حال انجام است، افزود: با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته منطقه دو با جمع آوری اطلاعات بیش از ۸۵۰۰ ملک، رتبه نخست را دربین مناطق۲۲ گانه به خود اختصاص داده است که از این تعداد اطلاعات ۷۱ هزار ملک تایید نهایی شده است.

انتهای پیام
 

۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 23079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =