ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های آسیب‌پذیر در سرای محلات منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از آغاز ویژه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در محلات منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی گفت: اعتیاد امروزه یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که همه ابعاد زندگی افراد اعم از زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است.  

او با اشاره به اینکه  هنر همواره بهترین زبان پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی از جمله اعتیاد بوده است  افزود: پایگاه های خدمات اجتماعی و مراکز پرتو در سطح منطقه مسابقه نقاشی را برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «خانواده سالم، کودکان، مبارزه با اعتیاد» در هفته مبارزه با مواد مخدر  برگزار می کند.

رجبی به تشریح سایر برنامه ها ادارات سلامت، ورزش و خدمات اجتماعی پرداخت و ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت اسیب های مصرف مواد مخدر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، اجرای مسابقات نقاشی، راهپیمایی کانون های مادر و کودک و ارائه مشاوره فردی به خانواده های آسیب پذیر از مصرف مواد مخدر از جمله این برنامه هاست.

رجبی افزود: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی  در بوستان بنفشه شامل رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و ماپله با مشارکت اداره ورزش و خانه سلامت و سرای محله مشیریه نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 23086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =