آغاز جشنواره تابستانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد 

با شروع فصل تابستان، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که علاقمندان برای حضور در برنامه‌های این جشنواره می‌توانند ثبت نام کنند.

به گزارش شهر، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با آغاز فصل تابستان و ایام تعطیلات و اوقات فراغت تابستانه جشنواره‌ای متنوع را برای علاقمندان به ویژه مخاطبان خاص این فصل در نظر گرفته است. 
توسعه آموزش‌های شهروندی و تفکر خلاق، مهارت آموزی، پر کردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از مهم ترین اهداف این جشنواره است.
از ویژگی مهم دیگر این برنامه ها اینکه حضور در جشنواره تابستانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد محدودیت سنی نداشته و شهروندان و گردشگران می توانند از برنامه های تابستانه اراضی عباس آباد در هر سن و مقطعی استفاده کرد.
تماشا و رازگشایی فیلم‌های سینمایی علمی در سینما پلانتاریوم، رصد اعماق کهکشان در کارگاه آشنایی با نجوم از برنامه های گنبد مینا ، ترانه سرایی در کارگاه شعر و ترانه و برگزاری تورهای گردشگری و… از جمله برنامه‌هایی است که معاونت فرهنگی و گردشگری منطقه عباس‌آباد در این ایام در نظر گرفته است. 
علاقمندان برای شرکت در برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد می‌توانند با شماره‌های اعلام شده بر روی پوستر این جشنواره تماس گرفته و ثبت نام کنند.

انتهای پیام 

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 23096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =