افزایش ارتباط مدیران با شهروندان در این دوره از مدیریت شهری

شهردار منطقه ۲۲ بر لزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی مناسب به شهروندان در شهرداری این منطقه غربی تهران تاکید کرد و گفت: گاها شاهد آن هستیم که برخی خواسته های شهروندان در دیدارها براساس قانون و عرف امکان پذیر نیست و وقتی با رد خواسته شان به صورت تکریم مواجه می شوند با رضایتمندی همراه می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی در سی و سومین ملاقات مردمی خود با شهروندان اظهار داشت: یکی از اقدامات در راستای رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، به همین منظور قسمتی در ساختمان شماره یک شهرداری منطقه در حوزه راهنمایی و تکریم ارباب رجوع فعالیت دارد که این واحد فعال تر فعالیت خود را انجام خواهد داد.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری ارتباط مدیران شهری با شهروندان بیشتر شده است به طوری که شهرداران نواحی این منطقه نیز در روز های دوشنبه با شهروندان محدوده فعالیت خود دیدار مردمی دارند تا برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان  اقداماتی صورت گیرد و این دیدارها خود تکریم ارباب رجوع است.

ملاقات مردمی وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ هر هفته روز های دوشنبه برگزار می شود و شهروندان می توانند جهت ثبت نام در این ملاقات به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه واقع در بزگراه شهید خرازی شهرک شهید باقری مراجعه کنند.

انتهای پیام

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 23101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =