برنامه‌های دولت در جهت تسهیل ازدواج جوانان باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم برنامه‌های دولت به گونه‌ای باشد که ازدواج برای جوانان عملیاتی شده و یک مشکل بزرگ برای آنها نباشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ شهید هفتم تیرماه، اظهار کرد: این حادثه اتفاق بزرگی بود و تعدادی از بزرگان کشور که صاحب تفکر بودند در جلسه حضور داشتند و اتفاقی که افتاد، می توانست کمر نظام را بشکند. این اتفاق ضربه بزرگی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه با تدابیر امام خمینی(ره) تبعات این حادثه از مردم رفع شد، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی انسانی با تدبیر بود که به شهادت رسید. با تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ما از این حادثه عبور کردیم.

وی با اشاره به روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی تصریح کرد: این نامگذاری اتفاق خوبی است اما در هشت سال دفاع مقدس دیدیم که در حد یک حرف بود و تنها ایران از این سلاح ها استفاده نکرد و عراق و دیگر کشورها از سلاح های شیمیایی بهره گرفتند. امیدواریم همه به قراردادهای بین المللی پایبند باشند و استفاده از سلاح های شیمیایی را در هیچ کجای دنیا شاهد نباشیم.

چمران با بیان اینکه باید در خصوص معادن در کشور کار بیشتری انجام شود، گفت: باید از مواد معدنی به درستی استفاده شود و سمت خام فروشی نرویم.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان را به ازدواج ترغیب کرد، یادآور شد: این در شرایطی است که گرانی ها و مشکلات اقتصادی به جوانان اجازه دهد که به سمت ازدواج بروند. امیدواریم برنامه های دولت به گونه ای باشد که ازدواج برای جوانان عملیاتی شده و یک مشکل بزرگ برای آنها نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام اول بانوان تکواندوکار ایرانی در آسیا، اظهار کرد: عده ای غرب گرا به دنبال این هستند که بانوان ما را به ویژه به دلیل حجاب آنها تخریب کنند اما می بینیم که بانوان به موفقیت دست پیدا می کنند. برای اولین بار این قهرمانی ارزشمند توسط بانوان ما به دست آمد و با همین شرایط و با همین اعتقاد می توانند به جایگاه های والا دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 23105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =