ایمن‌سازی و مناسب‌سازی ۱۸ هزار مترمربع از معابر منطقه

شهردار منطقه ۴ از ایمن سازی، مناسب سازی و مرمت ۱۸ هزار مترمربع از معابر در هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: با انجام این عملیات امنیت و رضایت بیشتر شهروندان را شاهد هستیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمدرضا پوریافر  با اشاره به تداوم ارائه خدمات به شهروندان گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و ایمنی رانندگان و وسایل نقلیه براساس وظایف محوله معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، اقدامات مناسب سازی متعددی از جمله ترمیم دریچه، نهر، آسفالت و مرمت علائم ترافیکی در سطح منطقه اجرایی شد.
او افزود: گفتنی است خشکه چینی، نصب سرعتگاه های لاستیکی، اصلاح هندسی و ... از دیگر اقدامات این عملیات هشت ماهه بود.
پوریافر با اشاره به جزییات این اقدامات گفت: این عملیات در معابری همچون  جشنواره، شیان، طجرلو، فرجام، حیدرخانی و .... اجرایی شد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: شناسایی گره های ترافیکی و جلوگیری از تراکم وسایل نقلیه، ساماندهی توقف خودروها در حاشیه مراکز تجاری و آموزشی، ساماندهی عملیات های عمرانی در معابر بزرگراهی و محلی، تامین امنیت رفت و آمد شهروندان به ویژه کودکان در زمان عبور از عرض معابر و ایمن سازی معابر منتهی به مهدکودکها و مراکز آموزشی و ... از دیگر اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.
پوریافر در پایان گفت: امید است با چنین عملیات و اقدامات سازنده ای بتوانیم در کنار رضایت و سلامت بیشتر شهروندان، ترافیک کمتری را در شهر شاهد باشیم.

انتهای پیام 

۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 23109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =