برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در منطقه ۱۵

ویژه برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با هفته " بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی"  با  شعار حقوق بشر آمریکایی؛ ترور، تحریم و توحش در منطقه ۱۵ در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: امروز حقوق بشر به همه ی دولت ها و ملت ها حکم می کند که صف واحدی را در مقابل زورگویی های آمریکا و صهیونیست های مسلط برآمریکا و دولت آمریکا تشکیل بدهد. ملت ایران در این میانه از همه ملت ها صریحتر و شجاع تر است.
به گفته او؛ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ فرصت را مغتنم شمرده، با توجه به سیاست ها و رویکردهای جدید مدیریت شهری،  همزمان با " هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی" ویژه برنامه های فرهنگی را با هدف معرفی جنایات سیاه رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار با عنوان شعار حقوق بشر آمریکایی؛ ترور، تحریم و توحش برای استفاده و آگاهی عموم شهروندان تا ۱۲ تیر ماه در محلات برگزار کند.
رجبی به تشریح برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، عکس، پوستر، کاریکاتور مرتبط با موضوع دستورالعمل در مساجد، پایگاه های بسیج، سرای محلات و سایر مراکز فرهنگی در ۵ نقطه از منطقه و برگزاری جلسات نشست های پرسش  و پاسخ و بصیرت افزایی و معرفت افزایی با دعوت از اندیشمندان و فرهیختگان آشنا به حقوق اسلامی در مساجد، پایگاه های بسیج، سرای محلات  از جمله این برنامه هاست.
او افزود:  برپایی نشست شعر خوانی و خاطره گویی مرتبط با موضوعات عنوان شده این هفته، معرفی و اکران فیلم های سینمایی و مستند مرتبط با موضوع در مساجد، پایگاه های بسیج، سرای محلات و سایر مراکز فرهنگی در ۵ نقطه پرتردد منطقه، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۷ هزار شهید ترور با دعوت از خانواده های شهدای معظم ترور جهت روایتگری و بیان خاطره ها در مساجد و... همراه با برگزاری مراسم دعا و شکرگزاری و پرداختن به شخصیت و منش فردی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و نقش بی بدیل و تاثیر گذار ایشان در معادلات جهانی و اقتدار داخلی در محلات از سایر این برنامه هاست.
این گزارش می افزاید؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنر های تبلیغاتی به مناسبت «هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی» تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شد.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 23121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =