عملکرد شهرداری منطقه ۱۸ مبتنی بر توسعه پایدار است

محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با دعوت رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی و با هدف تبادل تجارب و ظرفیت‌ها، بهسازی و مناسب‌سازی محیطی، ساماندهی فضای سبز و ایجاد فرصت های شغلی متوازن و متقارن از این دانشکده بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸ - محمد جواد خسروی شهردار منطقه۱۸ با همراهی معاونین و با حضور هادی محمدی زرندینی رئیس دانشکده، معاون اداری و مدیر حراست از دانشگاه فنی انقلاب اسلامی بازدید کرد.

در این بازدید صبحگاهی، شهردار منطقه۱۸ ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، با تحسین عملکرد شایسته مدیریت دانشگاه در ایجاد فضای آموزش عالی، گفت: تلاش دلسوزانه و متعهدانه اساتید مهمترین رسالت در حوزه آموزش عالی کشور است و با هماهنگی‌های فی ما بین و انعقاد تفاهم‌های لازم در راستای ایجاد بسترهای شغلی متناسب با ظرفیت‌های علمی دانشجویان و استفاده بهینه از فضای دانشگاه، مبتنی بر برنامه‌ریزی مدوّن و اقدامات راهبردی قدم برخواهیم داشت. آموزش یکی از مهمترین مولفه های پیشرفت شهری است و شهرداری مطابق قانون و شرح وظایف خود همواره حامی نهادهای آموزشی است.

هادی محمدی زرندینی ، رئیس دانشکده فنی انقلاب اسلامی با قدردانی از عملکرد خدمت محور شهردار منطقه۱۸ مبتنی بر رویکرد توسعه پایدار، مشکلات موجود در دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی را برای شهردار منطقه و معاونین تبیین کرد و در ادامه محمدجواد خسروی دستورات لازم جهت رفع مشکلات را بیان و مصوبات با قید فوریت در دست انجام قرار گرفت.

انتهای پیام 

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 23163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =