برگزاری سلسله نشست‌های اجتماعی‌سازی و بودجه‌خوانی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری سلسله نشست‌های اجتماعی‌سازی و بودجه‌خوانی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر با اعلام خبر برگزاری سلسله نشست‌های اجتماعی‌سازی و بودجه‌خوانی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران گفت: این نشست ها با حضور مدیران و کارشناسان کمیته بودجه شورای شهر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور شهرداران و معاونین مناطق، شهرداران نواحی و معتمدین و نخبگان محلی برگزار می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها ضمن تشریح فرآیند نظارت بر اجرای پروژه های توسعه محلی، به تبیین ۴۳۲ پروژه غیر مستمر و هزار و ۳۱۶ پروژه مستمر توسعه محلی به تفکیک هر منطقه و هر محله پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین در این نشست‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت های پشتیبان بودجه ای که در دل بودجه معاونت ها، شرکت ها، سازمان ها و حوزه های ستادی شهرداری تهران برای استفاده مناطق ۲۲ گانه تعبیه شده،‌ تشریح و بازخوانی خواهد شد.

مظفر در پایان خاطرنشان کرد: این نخستین بار است که شورای اسلامی شهر تهران، جهت اجتماعی سازی بودجه، ایجاد فهم مشترک و همگرایی در تحقق بودجه فی مابین مناطق، شورایاران، نخبگان و مطالبه گران محلی، شورا و مدیران ستادی شهرداری برنامه ریزی و اقدام کرده است.

انتهای پیام/

۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 23178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =