رونمایی از کتابچه دستاوردها و توانمندی شهرداری منطقه ۱۵ 

شهردار منطقه ۱۵ از رونمایی کتابچه دستاوردها و توانمندی‌های شهرداری منطقه ۱۵ در قالب ۲۵ اقدام عملی طی ۹ ماه گذشته در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ سید مهدی صباغ گفت؛ نمایشگاه دستاوردها با هدف معرفی فعالیت های مدیریت شهری در راستای رسالت و ماموریت های سازمانی، ارایه الگوی جامع و کارآمد فعالیت ها، ایجاد ارتباط موثر بین حوزه ای و با سایر مخاطبان و ارتقای دانش و مهارت تخصصی از طریق تعامل با سایر سازمان ها و کارگاه های آموزشی از  ۱۲ تا ۱۷ تیرماه در مرکز نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

صباغ در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات منطقه در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: رونمایی از کتابچه دستاوردهای و توانمندی های شهرداری منطقه در قالب ۲۵ اقدام عملی طی ۹ ماه گذشته، برپایی نمایشگاه عکس با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های منطقه و تولید و انتشار محتوا در قالب فیلم، موشن گرافی و پوستر در غرفه اختصاصی منطقه از جمله این برنامه هاست.

شهردار منطقه با اشاره به دعوت از نخبگان، افراد موثر و ذی نفوذ برای بازدید از این نمایشگاه افزود: هماهنگی لازم برای بازدید سازمان های و نهادهای همکاری کننده با منطقه نیز انجام شد.

صباغ افزود: طبق برنامه زمانبندی شده هریک از معاونین منطقه برای دیدار چهره به چهره با شهروندان و گفتگو با اصحاب رسانه در غرفه اختصاصی منطقه یک روز مجزا میزیان شهروندان هستند.

انتهای پیام 

۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 23192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =