جنس کار بهداشتی و درمانی با دردهای مردم عجین است

با حضور مدیرعامل شرکت شهر سالم و مدیرکل مالی شهرداری تهران، مراسم معارفه ذیحساب جدید و تکریم ذیحساب پیشین شرکت شهر سالم برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در مراسم تکریم منصور عقیلی و معارفه فاطمه آخوندی به عنوان ذیحساب جدید شرکت، امیر نورمحمدی طی سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های ۲۴گانه شرکت شهر سالم در حوزه‌های بهداشتی و درمانی گفت: جنس کار بهداشتی و درمانی با آلام و دردهای افراد جامعه سر و کار دارد و همه ما باید دغدغه رفع آن را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اضافه کرد: قانون سرلوحه کار همه ماست اما اجرای آن نباید به طوری باشد که در رفع آلام بیماران به ویژه بازنشستگان محترم شهرداری خللی ایجاد شود.

در ادامه این مراسم که رضا صفی‌آریان مدیر حراست، صفات‌اله زاهدی رئیس بازرسی و جمعی دیگر از معاونان و مدیران شرکت شهر سالم حضور داشتند، مصطفی قویدل مدیرکل مالی شهرداری تهران ضمن تقدیر از خدمات کارکنان شرکت شهر سالم در صف اول مبارزه با ویروس کرونا گفت: به عنوان یکی از خدمات‌گیرندگان شرکت شهر سالم شاهد هستم که به خصوص در سال‌های اخیر مراکز و خدمات درمانی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: شرکت شهر سالم امروز به اندازه یک وزارتخانه گستردگی خدمات و پیچیدگی مسائل دارد و این در شرایطی است که افرادی که از نزدیک با این شرکت مواجه نیستند، آشنایی چندانی با این تنوع و سختی‌ها ندارند.

انتهای پیام 

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 23213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =