اتمام عملیات مقاوم‌سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

مدیرعامل شرکت یادمان سازه از اتمام عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران خبر داد.

امین  شالبافان در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران به اتمام رسیده است. طرح بهسازی این پل شامل تقویت ستون ها با ژاکت بتنی و تقویت سرستون ها با افزایش مقطع سرستون به همراه عملیات پس کشیدگی پس از یکسال و در زمان معین به پایان رسید.
مدیرعامل  شرکت یادمان سازه ادامه داد:  خاکبرداری، برچیدن کاور، مضرس کاری، کاشت میلگرد، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی به همراه اجرای پرایمر ستون ها و قالب بندی تحتانی سر ستون ها و خاکریزی، بخشی از عملیات اجرایی برای تقویت ستون ها و سرستون های این پل است.
وی با اشاره به اینکه پل تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد، بیان کرد: این پل در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و با عرشه بتنی احداث شده بود و عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو با هدف تقویت ستون ها و سرستون ها در خرداد ماه سال گذشته آغاز شده بود.
انتهای پیام/
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 23220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =