برپایی پایگاه سیار اهدای خون در سرای محله ابوذر منطقه ۱۵

پایگاه سیار اهدای خون در سرای محله ابوذر منطقه ۱۵ به منظور افزایش ذخایر بانک خون کشور و یاری رساندن به بیماران برپا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی معاون اجتماعی ‌و فرهنگی منطقه گفت: پایگاه سیار اهدای خون به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع دوستی و یاری رساندن به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی در سرای محله ابوذر برپا می شود.

او با اشاره به اینکه پایگاه  اهدای خون با همکاری سازمان انتقال خون فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان شهروندان است، افزود: شهروندان به منظور شرکت در این امر خداپسندانه می توانند به نزدیک ترین خانه سلامت محله خود مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: دارا بودن ۱۸ تا ۶۰ سال سن، وزن بالای ۵۰کیلوگرم، عدم ابتلا به بیماری فشار خون، آسم، دیابت، بیماری قلبی، ریوی و انعقاد خون، عدم مسافرت به منطقه مالاریاخیز و عدم انجام خالکوبی و حجامت در مدت یکسال اخیر از جمله شرایط اهدا کنندگان است.

رجبی ضمن قدردانی از همراهی پرشور شهروندان  گفت:  تاکنون بیش از ۱۰۰ شهروند در این طرح خداپسندانه ثبت نام کرده اند.

برپایه این گزارش؛ پایگاه سیار انتقال خون یکشنبه ۱۲ تیر از ساعت ۹ الی ۱۹ در سرای محله ابوذر واقع در بلوار ابوذر بین پل پنجم و ششم، خیابان مسلم شمالی، خیابان هانی برپا می شود.

انتهای پیام 

۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 23233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =