آخرین دستاوردها و وضعیت پروژه‌های شهرداری از سوی اداره‌کل پایش در نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری ارایه می‌شود

مدیرکل پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران گفت: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی است که به صورت تخصصی و دانش بنیان به عنوان چشمی بینا، پیشرفت پایتخت را رصد و ارزیابی می کند.

محمدحسین شیخ‌حسن در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تاکید بر اینکه دفتر پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یک مرکز نظارتی و علمی است، تصریح کرد: این مرکز با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه پایش برنامه‌ها ،کنترل پروژه و همچنین اقدامات انجام شده در بخش ارزیابی عملکرد شهرداری در نمایشگاه حضور دارد.

وی تأکید کرد: آخرین دستاوردها و وضعیت برنامه ها و پروژه ها و عملکرد شهرداری هم برای مسئولان و هم برای مردم از سوی این مرکز در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران تشریح می شود.
شیخ حسن با بیان اینکه در گذشته ارزیابی عملکرد و پایش پروژه ها و برنامه ها به صورت سنتی انجام می شده است، خاطرنشان کرد: بنا و اساس کار بر این است که در سال ۱۴۰۱ برنامه ها، پروژه‌ها و عملکرد به شکل کاملا هوشمند رصد و کنترل شود.
مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران یادآور شد: دفتر پایش و ارزیابی عملکرد تنها مجموعه دانش بنیان نظارتی در شهرداری تهران است که تمامی اقدامات مناطق، سازمان‌ ها و شرکت های تابعه و ادارات کل ستادی شهرداری را کنترل می‌کند.
گفتنی است نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ و در بازه زمانی دوازدهم الی هفدهم تیرماه در مجموعه بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 23274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =