ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی به شهروندان با نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهر تهران گفت: نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری و شهرهای خواهر خوانده فرصتی است تا مدیران شهری به طور مستقیم از نظرات شهروندان درباره چگونگی اداره شهر مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری که در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفتگو حال برگزاری است، تصریح کرد: این نمایشگاه در واقع فرصتی است که توانمندی ها و ظرفیت های شهرداری تهران به شهروندان نشان داده شود.
 وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی در بالا بردن سطح امیدواری مردم مهم است. اینکه آنها بدانند خدمتگزاران در شهرداری تهران چه خدماتی را ارائه می دهند.
 معاون شهردار تهران ادامه داد: این نمایشگاه به  ایجاد یک تعامل دو سویه بین مردم و دست اندرکاران شهرداری تهران منجر شده و باعث می شود تا از نظرات شهروندان درباره نحوه عملکرد مدیران شهری مطلع شد.
وی بیان کرد: همکاران زحمت زیادی در برگزاری این نمایشگاه کشیده اند و امیدواریم ماحصل چنین رویدادهایی در ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 23277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =