مشکل بسته بودن ورودی ایستگاه مترو به بوستان گفتگو رفع می‌شود/ نمایشگاه فرصتی همگانی برای آشنایی با توانمندی‌های شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: با وجود اینکه ما مدیران در مجموعه شهرداری فعالیت می‌کنیم اما گاها با بسیاری از اقدامات و توانمندی‌ها آشنا نیستیم. این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی همگان با این توانمندی‌هاست.

مسعود درستی در گفت‌وگو با شهر، درباره نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران»، بیان کرد: طی بازدید کوتاهی که از مجموعه غرفه‌های نمایشگاه داشتم، دستاوردهایی را مشاهده کردم که تاکنون بنده هم با آن‌ها آشنایی نداشتم.

وی افزود: با وجود اینکه ما مدیران در مجموعه شهرداری فعالیت می‌کنیم اما با بسیاری از اقدامات و توانمندی‌ها آشنا نیستیم. علاوه بر مدیران، مسئولان و کارشناسان، عموم شهروندان هم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند تا با انواع فعالیت‌های مدیریت شهری تهران آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه درباره بسته بودن ورودی ایستگاه مترو بوستان گفتگو و باز بودن ورودی چمران این ایستگاه هم گفت: امروز نخستین روزیست که مشکل به این صورت به ما منتقل شده است. شهروندان و ساکنان این محله نگران نباشند، بنده و مدیرعامل سازمان بوستان‌ها برای این موضوع جلسه خواهیم گذاشت و مشکل را حل و فصل می‌کنیم. این مورد که باید ورودی ایستگاه به سمت بوستان بازگشایی شود، حق مردم است چرا که ایستگاه ساخته شده و باید شهروندان به طور کامل از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 23299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =