رونمایی از دو طرح سازمان بهشت زهرا(س) در نمایشگاه

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از رونمایی دو طرح جدید این سازمان در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران خبر داد.

سعید غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به حضور این سازمان در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران اظهار کرد: دستاورد اصلی ما این است که در امور جاری شهروندان بتوانیم خدمات رسانی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از رونمایی دو طرح این نهاد در نمایشگاه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بسته هدیه از سوی سازمان به خانواده‌های متوفیان به درب منازل ارسال خواهد شد که از اعیاد قربان و غدیر آغاز می شود.

وی ادامه داد: در کنار این هدیه معنوی به خانواده ها برگه ای قرار داده شده که هم در آن از قصور در خدمات رسانی به خانواده های داغدار عذرخواهی کنیم و هم بتوانیم فرآیند خدمات را با نظرسنجی ارزیابی کنیم.

غضنفری با اشاره به تولید یک فایل صوتی به مدت زمان دو ساعت در این سازمان، تصریح کرد: این کلیپ در سالن عروجیان که محل انتظار خانواده متوفی برای طی کردن آماده سازی متوفی جهت خاکسپاری است، پخش می شود که برداشت معنوی از آموزه ها و معارف دینی است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری اقدام بسیار خوبی است، یادآور شد: شهرداری خدمات متعدد خود را در این نمایشگاه ارائه می دهد. مردم شهرداری را یک نهاد خزانه ای می دانند اما برگزاری نمایشگاه و نمایش دستاوردها نشان می دهد که اگر شهرداری درآمدی دارد برای شهروندان هزینه می کند.

وی ادامه داد: توانمندی های عرضه شده نشان می دهد که شهرداری در طول 24 ساعت به مردم شهر خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷
کد خبر: 23308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =