ارتباط مستقیم شهروندان با مدیریت شهری موجب خدمت‌رسانی مطلوب خواهد شد

مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران امکان تعامل دو سویه بین شهروندان و مدیریت شهری را فراهم کرده است.

محمد هادی حق بین در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: خوشبختانه از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های شهرداری تهران استقبال خوبی شده است؛ امیدوارم با ارتباط مستقیم شهروندان با مدیریت شهری امکان خدمات رسانی  بهتر در شهر تهران میسر شود.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران ادامه داد: وقتی ارتباط شهروندان با مدیریت شهری به صورت مستقیم برقرار می شود، قطعا خیلی بهتر می توانند نقطه نظرات و نقدهایی که دارند در اختیار مدیران بگذارند و رو در رو با مدیران شهری صحبت کنند.
وی بیان کرد: سازمان عمرانی شهرداری تهران یکی از سازمان های تحت حوزه معاونت عمرانی شهرداری تهران بوده که متولی ساخت ابنیه شهری است؛ این مجموعه در حوزه های مختلف اعم از فضا و عرصه های عمومی و خدماتی، بوستان ها و سایر قسمت هایی که برای بازپیرایی بافت شهری مورد نیاز است، فعالیت می کند.
حق بین یادآور شد: پایدار سازی گود برج میلاد که موضوع مهمی است توسط سازمان عمران مناطق پیگیری می شود؛ همچنین دو پروژه ساخت و بازپیرایی بلدیه شهر و باغ راه حضرت زهرا(س) جزو برنامه های این سازمان است.
انتهای پیام/
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
کد خبر: 23316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =