انتقال تجربیات از دوباره‌کاری در پروژه‌ها جلوگیری می‌کند

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: تعامل و انتقال تجربیات در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های مدیریت شهری از دوباره کاری و اجرای پروژه‌های نادرست و همچنین هزینه اضافی جلوگیری می‌کند.

علی محمد مختاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده‌ و توانمندی‌های مدیریت شهری در گفت‌وگو با شهر، برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری را فوق العاده خواند و گفت: نمایشگاه‌های تخصصی که توسط شهرداری تهران تاکنون برگزار شده به این میزان نوآوری، کیفیت، دستاورد و بازدید کننده نداشته است. تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری تهران، توانمندی و نوآوری‌های خود را در این نمایشگاه ارایه داده اند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن اشاره به حضور فعال تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری اعم از شرکت‌های تابعه، سازمان‌ها و مناطق ۲۲گانه در نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران»، عنوان کرد: علاوه بر بازدید مدیران، عموم مردم در این نمایشگاه حضور یافته اند تا با توانمندی‌های شهرداری آشنا شوند.

مختاری درباره شرکت کلانشهرهای ایران و شهرهای خواهرخوانده تهران در این نمایشگاه، بیان کرد: حضور کلانشهرهای داخلی و خارجی سبب می‌شود تا از دستاوردهای به روز شهر تهران الگو برداری کنند و بالعکس تهران هم از تجربیات آن‌ها استفاده کند. این تعامل و انتقال تجربیات از دوباره کاری و اجرای پروژه‌های نادرست و همچنین هزینه اضافی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 23337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =