فرصت‌سازی نمایشگاه برای معرفی دستاوردهای شهرداری تهران در عرصه بین‌المللی

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور کلانشهرهای کشورهای مختلف در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری، فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای شهرداری در عرصه بین‌المللی است.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهر، با اشاره به فرصت خوب برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری تهران یک مجموعه کم نظیر در کشور است و این نمایشگاه به خوبی توانسته گستره کار شهرداری را به نمایش بگذارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که نیروهای شهرداری در مناطق ۲۲گانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت ها هر یک در بخش های مختلف ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود را به نمایش می‌گذارند، یادآور شد: در این نمایشگاه فرصتی نیز فراهم شده که پروژه‌ها و برنامه های در دست اقدام مجموعه های زیر نظر شهرداری نیز ارائه شود.

وی همچنین تصریح کرد: این پرسش در دوره جدید مدیریت شهری در شورا مطرح است که چه اقدامات و اتفاقاتی در مناطق شهرداری انجام شده و به وقوع پیوسته است؛ به اعتقاد من اگر مطالبه گران، کنش گران فعال اجتماعی، رسانه ها و دلسوزان شهر به نمایشگاه مراجعه کنند کاملا از اقدامات آگاه خواهند شد.

مظفر با بیان اینکه شهرداری اقداماتی که در همین مدت کوتاه ۱۰ ماهه انجام داده در این نمایشگاه عرضه کرده است، تأکید کرد: یکی از اتفاقاتی که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم، حضور کلانشهرهاست که زمینه را برای تبادل تجارب فراهم می کند و استفاده از این تجارب، دستاورد بسیار خوبی است که می تواند اتفاقات مبارکی را رقم بزند.

وی با اشاره به حضور کلانشهرهای سایر کشورها در نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تهران، خاطرنشان کرد: شکل گیری مباحث، گفتگوهای تخصصی و تضارب آراء فرصت بسیار خوبی است که برنامه های انجام شده در گذشته در عرصه بین المللی اطلاع رسانی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نمایشگاه در مجموع رویداد موفقی بوده است، یادآور شد: نمایشگاه هم در عرضه دستاوردها و هم در استقبال شهروندان، موفق عمل کرده است.

مظفر به دستاوردهای ویژه نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بزرگترین دستاورد نمایشگاه امیدآفرینی است و اقدامات خوبی در سازمان ها و شرکت ها در حال اجرا بوده که به صورت مستند در حال تبیین است که می تواند تحولی را در شهر ایجاد کند؛ علاوه بر این رقابت مثبتی بین بخش های مختلف شهرداری در این نمایشگاه شکل گرفته است که امیدواریم سرعت در خدمتگذاری به شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی مردم را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 23364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =