برپایی جشنواره تفریحی و فراغتی عید تا عید در بوستان بانوان منطقه۱۹

جشنواره تفریحی و فراغتی عید تا عید ویژه اعیاد قربان تا غدیر از ۱۹ تا ۲۷ تیر در بوستان بانوان منطقه ۱۹ برپا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت: جشنواره عید تا عید با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی، ایجاد پیوندهای مستحکم عاطفی بانوان و دختران با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعالیت های فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان در تعامل با طبیعت همراه است.
به گفته این مسئول، برپایی استیج فعالیت های فرهنگی ایستگاه های تفریحی فراغتی،  ورزشی، انواع مسابقات هنری و مهیج ویژه مادر و کودک، کلاس های آموزشی، ایستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان و جشنواره غذا، برنامه های دوستدار محیط زیست و مدیریت مصرف به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات و جشنواره های روزانه از خدمات ویژه ای است که در این  جشنواره ارائه خواهد شد.
هدایت تصریح کرد: ضمن اینکه مراجعین به این بوستان می توانند از خدمات گالری هنر، سالن های ورزشی و بدنسازی، کافی شاپ، استخر روباز نسیم، ترامپولین و دوچرخه سواری با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی در ایام جشنواره بهره مند شوند.
هدایت از برپایی پاتوق های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، بازی و تفریح در محوطه این بوستان در راستای افزایش نشاط اجتماعی دختران و بانوان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های فراغتی فکری و گروهی آنها در طول جشنواره خبر داد.
 

انتهای پیام 

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 23390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =