نمایش اسناد تاریخی شهر از نکات ممتاز نمایشگاه امسال است/ تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه محیط‌زیست

رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی‌ کل کشور: شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری توجه ویژه‌ای یه محیط‌زیست دارد که قابل تقدیر اشت.

به گزارش خبرنگار شهر، امین اسدی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی‌در بازدید از غرفه خبرگزاری شهر در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت:  نمایشگاه اخیر شهرداری تهران نسبت به سایر نمایشگاه ها دارای امتیاز ممتازی بود و مهمترین ویژگی مثبت این نمایشگاه اسناد تاریخی شهر و شهرداری تهران بود که برای اولین بار رونمایی شد و برای مخاطب جذابیت های بسیاری داشت.

وی همچنین اقدامات شهرداری در حوزه محیط زیست را قابل تقدیر دانست و افزود: شهرداری در این حوزه باید بیش از پیش تلاش کند و کم‌کاری‌های گذشته را نیز جبران کند.

اسدی همچنین عنوان کرد: اینکه این نمایشگاه با اولویت اقتصاد شهری، جذب سرمایه‌گذاری، محیط زیست و صدور خدمات اکثر توانمندی‌های شهرداری تهران درحال برگزاری است خود نشان‌گر ریل‌گذاری درست در این دوره مدیریت شهری است.

وی در پایان از تمام دست اندرکاران و برگزار کنندگان به ویژه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بابت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری تشکر کرد. 

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 23391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =