ضرورت استفاده از ظرفیت هوشمندسازی و تکنولوژی شهرهای خواهرخوانده

شهردار منطقه ۹ گفت: استفاده از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده سبب می‌شود تا فناوری، هوشمندسازی و تکنولوژی شهرهای دیگر به تهران انتقال یابد و باب تعامل میان کلانشهرها باز شود.

محمد رحیم مرتضوی در گفت‌وگو با شهر، درباره بازدید از غرفه‌های نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران» بیان کرد: با رویکرد جدید مدیریت شهری در هوشمندسازی و ارائه تکنولوژی‌های نوین، نمایشگاه بسیاری خوبی در راستای عرضه توانمندی‌ها و دستاوردهای شهرداری برگزار شده است.

شهردار منطقه ۹ با تأکید بر اینکه نمایشگاه از بازدیدکنندگان بیشماری برخوردار بود، افزود: این نمایشگاه در چند محور برگزار شده است که یکی از محورها استفاده از ظرفیت شهرهای خواهرخوانده است تا فناوری، هوشمندسازی و تکنولوژی شهرهای دیگر به تهران انتقال یابد و باب تعامل میان کلانشهرها باشد.

وی با بیان اینکه دستاوردهایی که شهر تهران به آن دست یافته نیز قابل انتقال به شهرهای خواهرخوانده است، بیان کرد: علاوه بر ارتباطات خارجی و کلانشهرهای ایران، مناطق تهران هم می‌توانند با یکدیگر در حوزه هوشمندسازی و گردآوری اطلاعات به روز تعامل داشته باشند.

مرتضوی با اعلام اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری حفظ محیط زیست است، گفت: رویکرد شهردار تهران در این خصوص نیز در راستای هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین و تکنولوژی است که شهرداری منطقه ۹ نیز در همین جهت گام برداشته است.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 23422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =