نمایشگاه فرصت یکپارچگی ظرفیت‌های موجود در شهرداری را فراهم کرد

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: گزارش پروژه ها و توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جالبی در این نمایشگاه مشاهده شد که قابل تقدیر است.

حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: معمولا نمایشگاه ها محمل ارائه توانمندی ها، عملکردها و خلاقیت ها هستند. قطعا این فضا، فضایی برای ارتباط گیری با هم صنف‌ها و هم گروه‌ها و بهره گیری از توانمندی‌های دیگر گروه ها و آشنایی با سایر مجموعه های هم‌تراز است که این نمایشگاه نیز در رابطه با همین موضوع فعالیت کرده است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه گزارش پروژه ها و توانمندی ها و خلاقیت های جالبی در این نمایشگاه مشاهده شد که البته قابل تقدیر است، یادآور شد: یکی از اثرات مثبت این نمایشگاه این است که توانمندی های موجود که به صورت جزیره ای در نقاط مختلف وجود دارد به صورت یکجا ارائه شده و مدیران سطح عالی می توانند از این توانمندی ها بهره گیری کنند.

نظری در پایان با بیان اینکه قطعا برای جلب مشارکت باید خواسته های طرف مقابل را در نظر گرفت، اضافه کرد: اگر در این گونه نمایشگاه ها به دنبال این باشیم که خواسته های مشارکت کنندگان را احصا و به آنها توجه کنیم زمینه مشارکت ها روز به روز ارتقا پیدا می کند.

انتهای پیام/

۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 23425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =