فعالیت دو جایگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آماده سازی دو جایگاه ثابت و موقت عرضه دام در این منطقه در آستانه عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت گفت: دو جایگاه ثابت و موقت عرضه دام در این منطقه همزمان با  عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی آماده  ارائه خدمات به شهروندان است.  

او گفت: به منظور رفاه شهروندان، علاوه بر آمادگی مرکز ثابت عرضه دام منطقه واقع در بزرگراه امام رضا(ع)، جایگاه دیگری به صورت موقت در بزرگراه امام رضا (ع) نرسیده به بازار گل آماده می شود تا شهروندان بتوانند دام زنده خود را از این مرکز تهیه کنند.

به گفته صباغ؛ در جایگاه عرضه دام موقت در روز عید؛ دامپزشک به منظور قرنطینه دام بیمار و پیشگیری از شیوع بیماری در محل حضور خواهد داشت.  

شهردار منطقه در ادامه به برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و جشن های عید سعید قربان  در محلات اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه دوخت پرچم ولایت  در آستان مقدس سید ملک خاتون(س) با عنوان کوک دل ها بر آستان علی  ولی الله، برپایی مراسم پرفیض دعای عرفه در مساجد شاخص و بوستان فدائیان اسلام با برپایی برنامه های فرهنگی و استیج، برپایی مسابقات فرهنگی، انجام مراسم نورافشانی در شب عید سعید قربان  در معابر و میادین پر تردد و اصلی سطح منطقه از جمله آن ها است.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنرهای تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نصب می شود.

انتهای پیام 

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 23451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =