نمایشگاه امکان تبادل تجربه را بین کلانشهرهای کشور فراهم کرده است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری، عنوان کرد: این نمایشگاه باعث شده تا شهرداری با ظرفیت‌های کلانشهرهای ایران و شهرهای خواهرخوانده آشنا شود و بالعکس.

علی نصیری در گفت‌وگو با شهر، درباره بازدید خود از نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های شهر تهران»، بیان کرد: تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری تلاش کردند تا بخش اندکی از دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند به طوری که تعدادی از غرفه‌ها از جذابیت بصری خلاقانه‌ای برخوردار بودند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه افزود: این نمایشگاه باعث شده تا شهرداری با ظرفیت‌های کلانشهرهای ایران و شهرهای خواهرخوانده آشنا شود و بالعکس.

نصیری با بیان اینکه مخاطب این نمایشگاه عموم مردم نیستند و مخاطب خاص دارد، گفت: مخاطب همین عزیزانی هستند که از کشورهای دیگر در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه سازمان مدیریت بحران تنها سازمانی است که حوزه مسئولیتی در شهرداری تهران ندارد بلکه حوزه مسئولیتی آن شهر تهران است، افزود: رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران، وزیر کشور و جانشین آن شهردار تهران است. گستره فعالیتی ما به گستره فعالیتی همه دستگاه‌هاست.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ برای پیشگیری وقوع حوادث، قرارگاه ایمنی تشکیل شده تا همه ابعاد ایمنی شهر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 23456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =