نمایشگاه موجب آگاهی بیشتر شهروندان از فرآیند خدمات‌دهی توسط شهرداری می‌شود

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: تعامل میان بخشی در شهرداری، در راستای برگزاری نمایشگاه افزایش یافته است و همین امر دلیلی بر دیده شدن شهر به صورت یک سامانه جامع در نمایشگاه شده است.

سعید بیگی در گفت‌وگو با شهر، با بیان اینکه نمایشگاه از دو نقطه قوت برخوردار بود، توضیح داد: این نمایشگاه مجموعه کاملی از توانمندی‌های شهرداری است که علاوه بر شهروندان، مدیران شهری کلانشهرها و شهرهای خواهرخوانده هم از آن بازدید کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب شده تا شهروندان با بخشی از فعالیت‌های شهرداری به صورت زنده آشنا شوند. 

بیگی ضمن اشاره به پویایی نمایشگاه، گفت: این پویایی متأثر از اقداماتی‌ست که در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه درحال انجام است. تعامل میان بخشی در شهرداری، در راستای برگزاری نمایشگاه افزایش یافته است و همین امر دلیلی بر دیده شدن شهر به صورت یک سامانه جامع در نمایشگاه شده است.

وی درباره قوی شدن پیوند شهرداری و شهروندان از طریق برگزاری نمایشگاه «شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران»، توضیح داد: شهروند زمانی با شهرداری ارتباط دارد که توقع ارائه خدمات داشته باشد. معمولاً هم به صورتی‌ست که شهروند آخرین فرآیند خدمات را می‌بیند و تصوری از پشت پرده ندارد. بر همین اساس نارضایتی زمانی ایجاد می‌شود که شهروند در دریافت خدمات به مشکل برمی‌خورد. اما این نمایشگاه باعث می‌شود تا شهروندان با بخشی از فرآیند صفر تا صد خدمات آشنا شوند و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای فعال شهرداری را ببینند.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 23465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =