شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد شهرداری با برگزاری نمایشگاه

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران این فرصت فراهم شده که نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدها شناسایی شود.

سوده نجفی در گفتگو با خبرنگار شهر، در رابطه با برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: چنین نمایشگاه‌هایی برای تبادل اطلاعات و توسعه شهرها در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و قومیتی در سراسر دنیا برگزار می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اگر نمایشگاه نتایج و آثار خوبی را به دنبال داشته باشد، شهرداری می تواند گام‌های بلندی بردارد، یادآور شد: این انتقال تجربیات و گام‌های بلند می‌تواند الگویی برای سایر شهرها و کشورها نیز باشد. تهران می تواند در نمایشگاه از تجربیات سایر کشورها استفاده کند.

وی با اشاره به ۲۰۱ فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری تهران تصریح کرد: اگر اجرای این طرح‌ها نیاز به مصوبه‌ای داشته باشد، در شورای اسلامی شهر آمادگی کامل داریم که مساعدت لازم را با شهرداری داشته باشیم؛ شورا تجربیات سابق را در این امر لحاظ خواهد کرد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه قابلیت این وجود دارد که تعاملات خوبی شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: خواهرخواندگی تبادل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگ‌هاست که کشورها در این زمینه می‌توانند بر یکدیگر اثرگذار باشند.

نجفی در پایان گفت: تهدیدها، فرصت‌ها، نقاط قوت و ضعف عملکرد با برگزاری نمایشگاه احصاء می شود و شهرداری می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 23469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =